افزایش تردد مسافر از مرز بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تردد مسافر از پایانه مرزی شهرستان بیله سوار در پنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش داشته است.

لطف‌الله بابایی با اشاره به افزایش پنج درصدی تردد از پایانه مرزی بیله سوار، گفت: در پنج ماه امسال در مجموع حدود ۳۶ مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کردند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۲۵۸ مسافر ایرانی و ۳۴ هزار و ۷۳۸ مسافر نیز خارجی بودند، می گوید: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کردند.

او با اشاره به اینکه در پنج ماه امسال هزار و ۲۵۰ مسافر ایرانی از مرز بیله‌سوار وارد شده اند، بیان کرد: در این مدت ۱۶ هزار و ۹۲۷ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد کشور شده و ۱۷ هزار و ۷۶۶ مسافر نیز از این مرز خارج شدند.

بابایی از افزایش ۱۵ درصدی مسافران ورودی خارجی از این مرز خبر داد و گفت: در ۵ ماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال به ۱۶ هزار و ۹۷۲ مسافر رسیده است.

او همچنین به تردد ۵۰ هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان اعم از اتوبوس، کامیون و سواری از پایانه مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو وارد مرز شده و ۲۳ هزار و ۶۵۸ دستگاه خودرو نیز از مرز خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه در پنج امسال ۴۹ هزار و ۸۸۸ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و ۹۰۱ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کردند، اظهار کرد: در مدت مشابه پارسال ۷۴۸ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کردند که امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.