معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت اداره کل صمت استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه پاییزه از تاریخ ۲۲ تا ۳۱ شهریورماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خبر داد.

ابوالقاسم محمدزاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید به منظور عرضه نوشت‌افزار، کیف و کفش و پوشاک و ملزومات مدارس و دانشگاه‌ها با قیمت مناسب به همراه با تخفیف ویژه برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه درقالب ١٥٠ غرفه مشخص گردیده که ٦٠ درصد محصولات قابل عرضه مرتبط با مدارس به همراه قیمت حداقل ١٥ درصدی کاهش نسبت به بازار پیش بینی شده است.

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت اداره کل صمت استان بوشهر  تاکید کرد: جلسات و پیگیری‌های متعددی جهت رعایت دقیق قیمت گذاری و نظارت‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت ویژه اقدام شده است.

محمدزاده  بیان کرد: در این نمایشگا ه با محوریت عفاف و حجاب نشان داده می‌شود و برای رفاه هم استانی‌ها در برخی شهرستان‌ها نیز بنا به امکانات موجود، برای برپایی نمایشگاه پاییزه برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که این برنامه با تصمیم کمیته‌های نمایشگاهی شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.