با استفاده از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، ضمن کاهش هدررفت انرژی دریافت پاداش برای مشترکان گاز مازندران تسهیل خواهد شد.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر لزوم گذر از شیوه‌های قدیمی ارائه خدمات و استفاده از دانش روز با هدف ایجاد تحولات مثبت در خدمت رسانی به شهروندان، گفت: برنامه ریزی به منظور استفاده گسترده از فناوری‌های نوین در مجموعه گاز مازندران انجام شده است.

او افزود: به دنبال اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که توانسته اند مصرف گاز خود را نسبت به پارسال کاهش دهند این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی و ارسال پیامک به مشترک، با هدف شناسایی رفتار مصرفی مشترکان و ارائه بازخورد‌های اختصاصی به آنان را در دستور کار خود قرار داده است.

مایلی رستمی گفت: در این فرآیند داده‌های مربوط به مشترکان، تحلیل و در گروه‌های تعریف شده بر اساس مولفه‌هایی همچون میزان مصرف، دسته بندی و بر طبق این گروه بندی، داده‌های مورد نیاز مشترکان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

سید عسگری حسینی مجری این طرح نیز گفت: در این حالت می‌توان به ویژه در شرایط اوج مصرف، به گروه‌های منتخب مشترکان بر اساس داده‌های طبقه بندی همچون میزان مصرف، اطلاع رسانی کرده و ضمن ارائه اطلاعات از وضعیت شبکه گاز، مخاطبان را با راهکار‌های کاهش مصارف مازاد آشنا کرد.

او افزود: بیش از ۱۲۰ هزار مشترک خانگی در مازندران پارسال مشمول دریافت پاداش شده اند که پیش بینی می‌شود با این روش، با آگاه سازی شهروندان از وضعیت مصرف خود میزان همکاری در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و همچنین تعداد مشترکان خانگی مشمول پاداش ریالی افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کند.

برچسب ها: هوش مصنوعی ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.