واردات دام از همسایگان شرقی برای تأمین گوشت کشور

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از تمرکز وزارت جهاد روی تامین گوشت مورد نیاز کشور از طریق استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور  از تمرکز وزارت جهاد روی تامین گوشت مورد نیاز کشور از طریق استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

صدرالله دولت ایجاد وحدت رویه، مدیریت قیمت واردات دام از مرز، فعال‌سازی واحدهای کشتارگاهی و بسته‌بندی با تمام ظرفیت کاری، تأمین دام برای واحدهای پرواربندی و در نهایت تأمین طبق ضوابط قرنطینه‌ای و بهداشتی برای بازار کشور در سیستان و بلوچستان را از مهمترین برنامه این نشست اعلام کرد.

وی همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه با فعال‌سازی زیرساخت‌های موجود در زمینه دام و دامپروری،واحدهای کشتارگاهی و بسته‌بندی، مرز و گمرکات استان را از مهمترین برنامه وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: منابع ارز دولتی برای واردات دامپرواری تأمین شده و ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و سازمان اتکا نیز در کنار شرکت پشتیبانی امور دام در تأمین گوشت کشور مشارکت خواهند داشت.

مشاور وزیر اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌ها و توانمندی‌های استان سیستان و بلوچستان با تلاش همه مسئولان، دامپروری سیستان و بلوچستان مجدد به شکوفایی در تولید خواهد رسید.

برچسب ها: دامپزشکی ، دام سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار