مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: امسال در ۴ مهرماه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان با همکاری کمیته امداد برگزار خواهد شد.

آقای سعادتی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از فعالیت‌های کمیته امداد با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: در این خصوص امید است با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد همانند سال‌های گذشته شاهد برگزاری مطلوب این رویداد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در دانشگاه‌های معتبر نیز قبول شدند و علاقمند هستیم برای افزایش کیفیت آموزشی این عزیزان همکاری‌های این دو اداره کل گسترش یابد.

آقای ملامهدی مراکز نیکوکاری تربیت در آموزش و پرورش را از جمله مراکز موثر عنوان کرد و ادامه داد: در هر ناحیه یا منطقه آموزش و پرورش یک مرکز نیکوکاری تربیت وجود دارد که کمک‌های مردمی جمع آوری شده در این مراکز مستقیما به دست دانش آموزان نیازمند می‌رسد و در سال‌های قبل نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان به این مرکز کمک صورت گرفته بود که سال قبل این مقدار به ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی اظهار کرد: ما آماده ایم علاوه بر دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد استان هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کمک مدیران مدارس به دانش آموزان نیازمند دیگر که تحت پوشش کمیته امداد نیستند نیز کمک کنیم چرا که فلسفه وجودی کمیته امداد کمک کردن و کمک رسانی است.

وی تاکید کرد: ۳۰ و ۳۱ شهریورماه امسال جشن عاطفه‌ها در سطح شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی و ۴ مهر ماه در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد که در این راستا امید است با همکاری مردم شاهد بهترین مراسم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.