سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نوزدهم شهریور ماه ماموران عملیات کلانتری ۱۲۵ یوسف اباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "جانبازان انقلاب" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد‌های پلیسی متهمان زمینگیر و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف شد افزود: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت می‌باشد.

وی ادامه داد: متهمان ۳۶ و ۴۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری یوسف آباد قرار گرفت و متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. 

برچسب ها: دستگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار