رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مراسم رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن تسلیت رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام حسن مجتبی (ع) گفت : مراسم عزاداری و سوگواری بیست و هشتم صفر روز پنجشنبه، بیست و سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مراسم با حضور هیئات مذهبی، نیرو‌های مسلح و مردم متدین کرمانشاه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع آغاز و در این مسجد با سخنرانی حجت‌الاسلام جلیلیان، مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همراه خواهد بود.

وی گفت: در این مراسم علاوه بر قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص)، مداحی و ذکر مصیبت در وصف پیامبر، نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدی اشاره‌ای هم به برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا (ع) در شهر کرمانشاه داشت و افزود: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه همزمان با ۳۰ صفر در مسجد جامع شهر کرمانشاه با سخنرانی حجت‌الاسلام حمزه محمدی و حضور خادمیان امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به لطف خداوند متعال و همت عاشقان اهل بیت مراسم ایام محرم و صفر هرسال باشکوه برگزار می‌شود، افزود: وجود نازنین رسول گرامی اسلام و اهل بیت علیه السلام مهمترین کانون وحدت مسلمانان عالم محسوب میشود، پس در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان به ویژه امریکا وصهیونیست و اهانت‌های انجام شده به ساحت مقدس آن حضرت باید این مراسمات با تمام توان و هر چه با شکوهتر برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از عموم مردم خداجوی و مومن کرمانشاه دعوت کرد تا در این مراسم سوگواری حضور یابند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.