ترمز تصادفات منجر به فوت در جاده های قم کشیده شد

رئیس پلیس راه استان قم گفت: در ۵ ماه نخست امسال ۹۲ نفر در حوادث رانندگی در جاده‌های استان جان خود را از دست داده اند که نسبت به پارسال ۷ درصد کاهش داشته است.

 سرهنگ صدفی،رئیس پلیس راهور استان قم هم در جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان قم با اشاره به اینکه در ۵ ماهه امسال ۴۵ نفر از همشهریان در اثر تصادفات درون شهری قم جان خود را از دست دادند گفت: با توجه به آمار‌ها در ۵ ماهه امسال تصادفات فوتی در مقایسه با پارسال ۱۷ درصد افزایش یافته است.

 او با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات شهر قم در دو بلوار شهید خدا کرم و بلوار غدیر رخ می‌دهد افزود: پارسال در بلوار غدیر به عنوان پر حادثه‌ترین بلوار قم ۱۷ تصادف فوتی رخ داده است که با آرام سازی و کنترل سرعت در این بلوار در ۵ ماهه امسال این تعداد به صفر کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان قم هم گفت: در ۵ ماهه امسال تردد در محور‌های مواصلاتی استان ۴ درصد افزایش یافته است و در ۵ ماهه امسال هم ۹۲ نفر در اثر حوادث رانندگی در جاده‌ها استان جان خود را ازدست داده اند که در مقایسه با پارسال کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی جاده‌ای را نشان می‌دهد.

سرهنگ پناهی افزود: در محور نیزار، دستجرد، آزاد راه قم- ساوه و قم -کاشان بیشترین آمار تصادفات در ۵ ماهه امسال به ثبت رسیده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار