فرماندار شاهرود گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر این شهرستان سبب شده است تا ماندگاری مسافران در این شهرستان افزایش یابد و تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.

جلالی، فرماندار شاهرود ظهر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان شاهرود گفت: موضوع مدیریت بازگشت سفر زائران و ارائه خدمات به زوار به‌طور جدی از سوی این ستاد خدمات سفر این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نظارت و گشت‌های مشترک نظارتی به ویژه در زمینه تنظیم بازار باید بیشتر از گذشته در دستور کار اعضای ستاد قرار گرفته است و تا پایان شهریورماه این نظارت‌ها به‌طور مداوم ادامه داشته باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرها در ایام شهادت حضرت رسول اکرم (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و افزایش حجم سفرها به سمت خراسان رضوی و از سویی بازگشت زائران کربلا به این شهرستان، خدمت‌رسانی مطلوب و برنامه‌ریزی برای رسیدن به این امر اولویت نخست اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود است.

وی افزود: این جلسه به‌منظور هماهنگی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر با هدف برنامه‌ریزی برای برگشت زوار حسینی و ماندگاری مسافران در شهرستان و کاهش تصادفات برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.