رشد ۲۰۰ درصدی اجرای تئاتر صحنه‌ای درکرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از رشد ۲۰۰ درصدی اجراهای صحنه ای مانند تئاتر در کرمان خبر داد.

محسن روحی به ارائه آماری از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: در سال جاری شاهد رشد هفت درصدی در پروژه‌های عمرانی فعال در عرصه فرهنگ و هنر، رشد ۳۴ درصدی در تعداد مجوز‌های موسسات هنری استان، رشد ۲۰۰ درصدی تعداد اجرا‌های صحنه‌ای، رشد ۵۰ درصدی تعداد افراد بیمه شده قرآنی و رشد ۲۰۰ درصدی اجرای تئاتر صحنه‌ای بودیم.

روحی تصریح کرد: افزایش تعداد چاپخانه‌های استان به ۱۸۰ چاپخانه، افزایش تعداد کانون‌های آگهی و تبلیغاتی به ۳۰۴ کانون، افزایش تعداد مجوز رسانه و نشریات به ۴۰۵مجوز، رسیدن تعداد موسسات فرهنگی و هنری استان به ۲۸۹ موسسه، ایجاد ۱۲۲ شغل و افزایش تعداد آموزشگاه‌های آزاد هنری به ۲۰۳ آموزشگاه از دیگر دستاور‌های فرهنگی هنری استان کرمان در شش ماه نخست سال جاری است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دوره جدید تحقق عدالت فرهنگی در استان است، افزود: اقدامات انجام شده در این دوره تنها متوجه مرکز استان نبوده و شهرستان‌ها نیز به عنوان خط مقدم در نبرد فرهنگی همواره مورد توجه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه تلاش ما بر این است تا گره‌های موجود را باز کرده و موانع را کنار بزنیم، گفت: بی شک رشدی که در فعالیت‌های فرهنگی هنری استان شاهد هستیم نتیجه همکاری، همدلی، هم‌افزایی و تلاش متعهدانه اهالی فرهنگ و هنر استان است .

 

برچسب ها: موسسات ، چاپخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار