پرونده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کردستان با قهرمانی تیم آبیدر سنندج بسته شد.

در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان، آبیدر سنندج با نتیجه سه بر صفر کوردان سقز را شکست داد و در مجموع با انجام ۱۸ بازی، ۱۳ برد، یک تساوی، چهار باخت،  ۴۰ امتیاز را در کارنامه خود ثبت کرد تا عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کردستان را به نام خود کند.

در بازی دیگر، شهرداری مریوان با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ هیات فوتبال بانه را در هم کوبید و از ۱۸ بازی خود با کسب ۱۱ برد، ۶ مساوی، یک باخت، ۴۸ گل زده، ۱۷ گل خورده و ۳۹ امتیاز نایب قهرمان شد.

تکنام گروس بیجار هم با نتیجه سه بر یک از سد شاهین سنندج گذشت.

این تیم هم از ۱۸ بازی ۱۲ برد، سه مساوی، سه باخت، ۴۰ گل زده، ۲۰ گل خورده و ۳۹ امتیاز دا به خود اختصاص داد و با تفاضل گل کمتر، در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

آکادمی دولفقار نسب هم با سه گل کوردان سقز را در هم کوبید و با ۱۰ برد، سه تساوی و پنج باخت با ۳۰ امتیاز و کوردان سقز با هشت برد، سه تساوی و هفت باخت در مجموع با ۲۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول رقابت‌ها قرار گرفتند.

هیات فوتبال بانه هم بازنده مصاف با شهرداری مریوان بود که با هفت برد، سه تساوی و هشت باخت در جایگاه ششم ایستاد.

در بازی دیگر این هفته شهرداری قروه با ۲ گل نمایندگی تراکتورسازی حبیبی دیواندره را از پیش رو برداشت و تیم بازنده به لیگ دسته اول استان سقوط کرد.

تیم قروه با پنج برد، چهار تساوی و ۹ باخت در جایگاه سوم ایستاد. پیش از این شاهین سنندج و شهرداری سروآباد به لیگ دسته یک سقوط کرده بودند.

آبیدر سنندج، شهرداری مریوان، تکنام گروس بیجار، کوردان سقز، آکادمی ذوالفقارنسب سنندج، هیات فوتبال بانه، شهرداری قروه، تراکتورسازی حبیبی دیواندره، شهرداری سروآباد و شاهین سنندج، ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.