معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از تشدید نظارت‌ها بر مجتمع‌های بین‌راهی استان خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته حدود ۷۵ بازدید از این مجتمع‌ها انجام شد.

فاطمه سادات حسینی‌راد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر هفت مجتمع خدماتی رفاهی در مسیر شریانی و اصلی عبور زائران به مرز در استان وجود دارد که تجمع این مجتمع‌ها بیشتر در بروجن و لردگان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: طی یک ماه گذشته حدود ۷۵ بازدید از این مجتمع‌ها به عمل آمد و مواردی نظیر سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه، محوطه و نحوه خدمات‌دهی به زائران مورد بررسی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: این بازدید‌ها به صورت روزانه و توسط ۲ اکیپ صورت می‌گرفت که سبب برقراری نظم و افزایش دقت در نوع ارائه خدمات به مسافران شده بود.

حسینی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این مجتمع‌ها سه موکب نیز در راهدارخانه گوشنگلی، کارون۴ و مجتمع ماهان احیا شده بودند که به صورت روزانه مورد نظارت و سرکشی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار