معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش گشت‌های روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی استان همزمان با ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

فدوی گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و افزایش تردد در سطح جاده‌های استان، گشت روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی استان با تعامل مشترک با پلیس راه استان و تیم‌های نظارتی ویژه کنترل ناوگان باری و مسافربری جرا می‌شود.

وی افزود: این گشت‌ها در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی و به منظور کنترل و حفاظت از راه‌ها و در راستای ایجاد حس امنیت و آرامش برای مسافران جاده‌ای انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: گشت‌های راهداری به صورت میدانی در تمام محور‌های استان به صورت مستمر با حضور ۴۵ اکیپ در شبانه روز انجام می شود.

وی افزایش قانونمندی و رعایت قوانین و مقررات در نهایت ارتقای سطح خدمات و رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای و خدمات گیرندگان را از دیگر مزایای این طرح نظارتی عنوان کرد.

فدوی افزود: کاربران جاده‌ای و دیگر هموطنان، در صورت مشاهده هر نوع تخلف مرتبط با ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از کالا و مسافر، می‌توانند برای اطلاع، با شماره ۱۴۱ که در تمام اوقات شبانه‌روز آماده پاسخگویی است، تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار