با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس با کمک اداره کل صمت جنوب کرمان بازار البسه و ملزومات دانش آموزان همواره در حال رصد و نظارت است.

با حضور معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون فرماندار شهرستان جیرفت، رئیس اتاق اصناف، رئیس اداره نظارت بر اماکن و نمایندگانی از برخی ادارات از تولیدکنندگان و فروشگاه‌های عرضه فرم مدارس بازدید شد.

روح بخش بیگ زاده در حاشیه این بازدید ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت رسول اکرم (ص) در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و نیاز خانواده‌ها به فرم مدارس، با کمک اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بازار البسه و ملزومات دانش آموزان همواره در حال رصد و نظارت است.

او افزود:  قیمت و کیفیت فرم مدارس از جمله مواردی است که همواره در آستانه بازگشایی مدارس حواشی بسیاری را به همراه دارد؛ بنابراین در این بازدید با هدف نظارت بر فروش و عرضه فرم مدارس از تعدادی از تولید کنندگان و فروشگاه‌های عرضه فرم مدارس در شهرستان جیرفت بازدید شد.

معاون فرماندار شهرستان جیرفت افزود: در این بازدید مشخص شد مشکلی از بایت قیمت گذاری و کیفیت لباس‌ها وجود نداشته و قیمت‌ها و کیفیت براساس قیمت گذاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حال انجام تولید و فروش است؛ اما با این حال اتاق اصناف مامور بررسی کیفیت البسه فرم مدارس و ارائه گزارش شد.

او تصریح کرد: در آستانه اول مهر و بازگشایی مدارس، بازار و عرضه کنندگان لوازم التحریر و پوشاک به دقت تحت نظر بازرسان اداره کل صمت جنوب کرمان و اتاق اصناف خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.