رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روزهای اخر هفته جاری در محدوده این استان خبرداد.

سرهنگ پیمان کرمی گفت: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه جاری از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران یک طرفه می شود.

او افزود: همچنین تردد از ساعت ۱۰ صبح روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریورماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۲ تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: باتوجه به شرایط سنگین ترافیک در آزادراه تهران - شمال و کرج -چالوس احتمال اعمال محدودیت ترافیک زودتر از زمان اعلام شده وجوددارد.

کرمی بیان کرد: ماموران پلیس راه البرز با اجرای محدودیت ترافیکی از آمادگی کامل در پایگاه‌های ثابت و سیار وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.

او گفت : در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.