مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: ۹ پایگاه اهدای خون در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان پذیرای داوطلبان هستند.

محمد شریف الحسینی مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: سه پایگاه از این تعداد شامل امام رضا (ع)، امید و تیم سیار مستقر در حرم رضوی در مشهد فعالیت داشته و ۶ پایگاه در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان و کاشمر فعال هستند.

او افزود: این پایگاه‌های اهدای خون در روز‌های ۲۳ و ۲۵ شهریورماه در شیفت صبح از ساعت هشت صبح تا ۱۳ آماده خدمات رسانی به مجاوران و زائران رضوی و عزاداران حسینی است.

مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تیم سیاری مستقر در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا (ع)، ورودی باب الکاظم (ع) در کلانشهر مشهد مقدس روز جمعه ۲۴ شهریور ماه در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده خدمات رسانی به متقاضیان اهدای خون خواهد بود.

شریف الحسینی بیان کرد: پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع) در ابتدای خیابان دانشگاه روبروی خیابان کفایی و پایگاه امید واقع در طبقه منهای یک مجتمع تجاری - اداری امید در خیابان آیت الله شیرازی ۳ واقع شده است.

او با اشاره به استقبال مردم از پویش «نذر خون» تصریح کرد: این پویش از ابتدای محرم با شعار اهدای خون- فرهنگ حسینی آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد و از تمامی مجاوران و زائران رضوی برای شرکت در آن دعوت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.