رییس کل دادگستری سمنان:

خدمات قضایی به مسافران رضوی تسهیل شود

عبداللهی با تاکید بر آماده‌سازی زیرساخت‌های ارائه خدمات به زائران حرم رضوی، گفت: ارائه خدمات قضایی به مسافران در مسیر‌های منتهی به آستان قدس رضوی به ویژه در تعطیلات پیش رو تسهیل شود.

محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان  بابیان اینکه زائران بسیاری در این ایام به شهر مقدس مشهد سفر می‌کنند، به مسئولان قضایی سراسر استان سمنان دستور داد: تمام مراجع قضایی در این ایام به صورت کشیک فعال و با بسیج امکانات رفاهی، به مسافران خدمت رسانی کنند.

وی گفت: استان سمنان به لحاظ همجواری با استان خراسان رضوی سالانه توفیق خدمت رسانی به زائران حرم حضرت امام رضا (ع) را دارد.

عبداللهی ادامه داد: به مسئولان قضایی سراسر استان دستور داده شد چنانچه مشکلات قضایی برای زائران به وجود آمد، علاوه بر اینکه شعبه‌های کشیک باید با حضور کارکنان قضایی و اداری فعال باشد، با همکاری نهاد‌های اجرایی و مردمی، تسهیلات رفاهی برای مسافران را نیز پیگیری و ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: به ضابطان قضایی دستور داده شد ارائه خدمات به مسافران در مسیر‌های منتهی به استان خراسان رضوی باید به نحوی باشد که قوانین و مقررات رعایت شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: توفیق خدمت رسانی به زائران خاندان اهل بیت (ع) نعمتی است که باید قدر آن را دانست و مسئولان استان سمنان باید با بسیج تمام امکانات، طعم شیرین یک زیارت معنوی را برای زوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) فراهم آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.