با اعلام اسامی دو عضو تیم ملی پوسمه ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی، ترکیب تیم‌های اعزامی به این رشته در هر دو بخش کیورگی و پومسه کامل شد.

مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو از تاریخ ۲ تا ۸ مهرماه به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود. تکواندو ایران در دو بخش کیورگی و پومسه و با ۱۲ تکواندوکار در این دوره از بازی‌ها حضور خواهد داشت. پس از اعلام لیست تیم‌های ملی بانوان و آقایان در بخش کیوروگی، اسامی ۲ نماینده ایران در بخش پومسه نیز مشخص شده است.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، مرجان سلحشوری و مرتضی زنده دل ۲ نماینده پومسه ایران در گروه بانوان و آقایان هستند که باید در هانگژو به مصاف رقبای خود بروند. علی نادعلی و آتوسا فرهمند پارسا نیز به عنوان مربی این دو پومسه روهمراهی خواهند کرد. 

بر همین اساس کاروان تکواندو را دربازی‌های آسیایی این نفرات تشکیل می‌دهند:

کیورگی مردان: مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، علیرضا حسین پور در وزن ۶۳- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم 

کادر فنی: بیژن مقانلو (سرمربی) و مجید افلاکی (مربی)

کیورگی بانوان: مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم، نرگس میرنوراللهی در وزن ۵۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم و آناهیتا توکلی در وزن ۶۷+ کیلوگرم

کادر فنی: مینو مداح (سرمربی)، مهروز ساعی (مربی)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار