وزیر آموزش و پرورش به نخبگان دانش‌آموزی لبنانی گفت: برای آشنایی با تمدن بزرگ اسلامی-ایرانی و همکاری‌های بیشتر زبان فارسی را یاد بگیرید.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به نخبگان دانش آموزی لبنانی توصیه‌کرد در یادگیری و تسلط زبان فارسی برای آشنایی با تمدن بزرگ ایران و همکاری ایران و کشورهای اسلامی تلاش کنند و با اشاره به اهداف مشترک دو کشور، نابودی رژیم صهیونسیتی را آرزویی نزدیک شمرد که پیوند کشورهای اسلامی را از پیش نزدیکتر خواهد کرد .

وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام صمیمیت و برادری دو کشور گفت: مدرسه در هر کشوری نمادی از آینده آن کشور است؛ وجود مدارسی از قبیل مدارس المهدی نمایان‌گر آینده روشن برای آموزش و پرورش لبنان است .

صحرایی همچنین با اهدای چفیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، به جمع نخبگان لبنانی توصیه‌کرد در یادگیری و تسلط زبان فارسی برای آشنایی با تمدن بزرگ ایران و همکاری ایران و کشورهای اسلامی تلاش کنند.

این سفر در راستای همکاری و هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و دستاوردهای آموزشی و فرهنگی این ۲ کشور  انجام شده است.

همچنین مقرر است در آینده نزدیک، همین تعداد دانش‌آموز ایرانی از سوریه و لبنان بازدید کنند. قطعاً این بازدیدها منجر به تقویت تبادلات فرهنگی و آموزشی بین این کشورها خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار