معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با صدور مجوز‌ها از جانب وزارت بهداشت، بیمارستان دارالشفاء میرجاوه تنها بیمارستان ۳۲ تختخوابی بین المللی در کشور شد.

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:بیمارستان دارالشفاء میرجاوه جزو معدود بیمارستان‌های کشور است که به ازای هر تخت یک متخصص و ۱/۲ پرستار در آن حضور دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این بیمارستان، با استفاده از زیرساخت‌های مناسب موجود، ماهیانه ۳ هزار بیمار را در کلینیک‌های تخصصی خود پذیرش می‌کند. 

 مومنی اضافه کرد: متخصصین رشته‌های جراحی، رادیولوژی، داخلی، زنان، اطفال، عفونی، قلب، چشم پزشکی در این بیمارستان به درمان بیماران مشغولند.

وی با اشاره به اینکه روند پذیرش بیماران خارجی، تداخلی با درمان هموطنانمان ندارد گفت: روند ارائه خدمات به هم میهنانمان در تمام بیمارستان‌های دارای مجوز پذیرش بیماران خارجی، همانند گذشته خواهد بود. 

وی با اشاره به تدوین فرایند‌های پذیرش بیمار خارجی در این بیمارستان، ادامه داد: اتاق‌هایی مجزا، برای پذیرش بیماران خارجی در دارالشفا در نظر گرفته شده و کارکنان برای پذیرش و درمان، مسلط به زبان اردو هستند. 

دکتر مومنی همچنین گفت: دسترسی اتباع کشور پاکستان به بیمارستانی با شرایط مطلوب و متخصصین باتجربه و تشابه فرهنگی مردم و همچنین نبود نظیر این بیمارستان تا چند صد کیلومتر در عمق کشور پاکستان، از مزایای ترجیح دریافت خدمات درمانی در دارالشفاء محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار