در سفر اخیر وزیر کشور به مازندران ۱۵ سامانه هوشمند‌سازی نظام‌اداری راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با با بیان اینکه در سفر اخیر وزیر کشور به مازندران ۱۵ سامانه هوشمند‌سازی نظام‌اداری راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن آغاز شد، گفت: در پیگیری دستورات و نامه‌های ارجاعی به واحد‌های ستادی و فرمانداری و بخشداری‌ها و پایش ماهانه کارتابل اداری کارکنان برای کنترل و نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به عموم مردم و اتصال آن به نظام پرداخت اضافه کار از اهداف مورد پیگیری این معاونت از زمان آغاز تصدی بود.

اوافزود: سامانه نقلیه استانداری با قابلیت پایش لحظه‌ای فعالیت موثر بخش نقلیه به تفکیک افراد و محاسبه هوشمند حقوق و هزینه‌های بنزین و تعمیرات از دیگر سامانه‌هایی بود که برای اولین بار در استان مازندران راه اندازی شد.

معاون استاندار مازندران هدف از طراحی و اجرای این سامانه را مانیتورینگ نمودن لحظه‌ای وضعیت لجستیکی و راستی آزمایی ماموریت‌های سازمانی اعلام کرد و گفت: تصمیم گیری در حوزه مدیریت منابع انسانی و مالی نیاز به داده کاوی‌های متقن بر اساس اطلاعات و آمار واقعی دارد که در این راستا این سامانه و سایر سامانه‌های مورد افتتاح می‌توانند به صورت کاملا هوشمند نسبت به این مهم اقدام کند.

محبی افزود: سامانه‌های نقلیه؛ اتصال نظام عملکرد به جبران خدمات و پرداخت اضافه کار؛ مانیتورینگ نمودن انرژی؛ رصد و پایش وضعیت فرمانداری ها؛ مدیریت هوشمند جلسات؛ پژوهش و فناوری؛ پیگیری مصوبات و دستورات مدیران ارشد و مقام‌عالی؛ مدیریت مالی منابع و صرفه جویی؛ ارائه متمرکز خدمات رفاهی و شهروند هوشمند برخی از پروژه‌های رونمایی شده بود که با حضور وزیر کشور بهره‌برداری از آنان آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.