فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه‌های مختلف است.

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ جامع‌ترین سیستم پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه پلیسی است، سامانه ۱۱۰ آثار ارزشمندی در زمینه پیشگیری از ناهنجاری‌ها و مقابله با جرائم از طریق حضور سریع پلیس در صحنه داشته است. 

او با تأکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم گفت: حضور بموقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود و از سویی دیگر مردم نیز پلیس را پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلات شان می‌دانند.

 رئیس پلیس استان یزد از مردم خواست: هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری، شرارت، خرید و فروش موادمخدر، حضور و پاتوق معتادان متجاهر در محلات، حضور افراد مشکوک و سارقان، تصادفات و وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ضمن حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در پایان اظهار کرد: تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۱۰ کاملا محرمانه است و نزد پلیس امانت می‌ماند، از مردم درخواست می‌کنیم هرگونه موارد تخلف و مشکوک را به پلیس اطلاع دهند و همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس می‌تواند امنیت را ارتقا دهد و قطعاً پلیس هم در این زمینه موفق‌تر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.