عیادت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از بانوی هنرمند سنندجی

روز گذشته شایعاتی در خصوص فوت بانوی هنرمند سنندجی منتشر شد، به همین علت امروز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از نزدیک جویای حال این هنرمند شد.

امروز  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همراهی جمعی از کارکنان اداره کل و مسئول توانبخشی بهار بهزیستی شهرک بهاران از بانوی هنرمند سنندجی خانم فتانه ولیدی عیادت کرد و از نزدیک جویای حال و نحوه ی مراقبت‌های ویژه این بانوی هنرمند شد.

گفتنی است دیروز شایعاتی واهی فوت این بانوی هنرمند پخش شد که بی اساس بود.

شایان ذکر است بنا به شرایط ویژه این مرکز توانبخشی امکان دیدار و عیادت از این بانوی هنرمند بسیار سخت است اگر چه چند ماه پیش نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای عیادت از این بانوی هنرمند اقدام کرده بوده، اما بنا به شرایط این مرکز توانبخشی ممکن نشد.

 فتانه ولیدی در سال ۱۳۳۲ در شهر سنندج دیده به جهان گشوده است، وی در هنرستان عالی موسیقی تهران درس خوانده و پس از آن در رادیو کودک تهران مشغول به کار شد.

زیبایی صدایش در نوجوانب بسیاری از بزرگان موسیقی آن زمان را متحیر کرد و با تنی چند از آنان نیز در ادامه فعالیت هنریش همکاری کرد، آهنگ‌های «صبری گل فروش»، «ئامان شیرین گیان»، «ئه‌ی یاری نازداری»، «دیده‌ی گریان»، «له سه ر کانی» و «لایه لایه» از جمله مشهورترین آهنگ‌های وی بشمار می‌آیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.