معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از دستگیری چند عضو وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب در شهرستان‌های سنندج و مریوان خبر داد.

مهدی رمضانی،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان  اظهار داشت: در چند روز اخیر تعدادی از اعضای گروهک‌های ضدانقلاب که قصد خرابکاری و ایجاد ناامنی در کردستان داشتند، در شهرستان‌های سنندج و مریوان دستگیر شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: از این افراد مقادیر زیادی محموله‌های سلاح و مهمات کشف شده و کشفیات به صورت جاری انجام می‌شود.

به گفته رمضانی، مردم کردستان خود در برقراری امنیت پایدار استان نقش مهمی ایفا می‌کنند و اجازه نمی‌دهند هیچ فرد و یا گروهی امنیت استان را تهدید کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
در استان کهگیلویه و بویراحمد چند نفر که قصد خرابکاری داشتند دستگیر شدند عده ای خانواده های ساکن در شهرستان گچساران با پیج های ضد انقلاب ایذه در تماس هستند این دو پیج عامل حمله تروریستی که منجر به شهادت سروان قنبری شد شهید راه آزادی معرفی کردند لطفا به این مسئله ورود کنید این افراد بی مایه باعث تشنج در منطقه شده اند اکثرا در مشاغل دولتی مشغول به کار هستند دو پیج ile.gorevi و goroyi__tabar دستگاه های امنیتی لطفا به این مسئله ورود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
درود بر کرد غیور
مرگ بر تجزیه طلب بی وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
همه را اعدام کنید مزدوران وطن فروش و تروریست را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
اعدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
دمتون گرم.از اول سال تقريبا 150 تيم خرابكارو خيلي ديگه بمب و خنثي كرديد و جالبيش اينجاست يكي هم ناموفق نبوده و همه ي عمليات موفقيت آميز بوده. تو خود كره ي شمالي و آمريكا و ايتاليو... انقدر دقيق عمل نميكنند كه شما عمل ميكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
درود برحافظان امنییت و مردم هوشیار وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
ماشاالله، دم شما گرم ، خدا پشت و پناه شما .