فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک طلا فروش که با سواستفاده از اعتماد مردم مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از صاحب یک طلافروشی مبنی بر کلاهبرداری و سرقت طلاهایشان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه کارگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و کار دقیق پلیسی متهم را شناسایی و یک اقدام برنامه‌ریزی شده دستگیر کردند و پلیس آگاهی استان دلالت دادند.

وی ادامه داد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و با اقرار بزه انشابی افرار کرد با تحریک حس طمع‌ورزی در مشتریان با وعده و عید‌های واهی از جمله دادن سود با مبلغ فراتر از سود بانکی و با کرایه کردن طلا‌ها و خریدن آن‌ها به صورت مدت‌دار افراد را اغفال و طلا و سکه‌های آنان را امانت گرفته و صرف بدهی‌های دیگر می‌کرده است.

جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط متهم را ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل شده و فرد مذکور برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

برچسب ها: کلاهبرداری ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار