۱۷۰ تن برنج پاکستانی که دارای کسری وزن بوده و در کیسه‌های ده کیلویی روانه بازار می‌شد، در مشهد کشف و توقیف شد.

سیدعلی‌اکبر نصری سرآسیا رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: طی گزارشات مردمی در خصوص کسر وزن بعضی از کیسه‌های برنج پاکستانی به چندین واحد صنفی فروش کالای برنج خرده فروش در سطح شهرستان مورد نظارت و بازرسی کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از وزن کشی کالا‌ها مشخص شد که بعضی از برند‌های برنج پاکستانی دارای کسری وزن بوده که پس از بررسی‌های لازم به انبار کالای مورد نظر مراجعه شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: طی گشت مشترک کارشناسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با تعزیرات حکومتی میزان ۱۷۰ تن کالای برنج پاکستانی که دارای کسری وزن بوده و روانه بازار و بصورت کیسه ۱۰ کیلویی به خریداران عرضه میشد کشف و رویت گردید.

نصیری با بیان اینکه با وزن کشی کیسه‌ها توسط بازرسین کسری وزن مشهود بود اشاره کرد: چندی قبل در خصوص همین موضوع تذکرات و اخطار به واحد‌های فروش برنج عمده فروش داده شده و پرونده‌هایی هم با همین موضوع برای برخ واحد‌ها تنظیم وبه تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده بود.

به گفته رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد، ضمن بررسی‌های انجام شده در این واحد میزان ۱۳۲۰ قوطی کمپوت تاریخ گذشته نیز کشف و توقیف شد و پرونده پس از بررسی‌های لازم جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.