مرکز اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: درگیری طایفه‌ای در یکی از روستا‌های بخش خاروانای شهرستان ورزقان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت تعدادی از طرفین شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: پس از اعلام فوریت‌های پلیس شهرستان ورزقان از درگیری طایفه‌ای در روستای ایری علیا از توابع بخش خاروانا بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

 در این حادثه مشخص شد اختلافات شخصی ۲ نفر منجر به درگیری طایفه‌ای در این روستا شده و دو طرف با سلاح شکاری به سمت همدیگر تیراندازی کردند که در این درگیری متاسفانه ۲ نفر فوت و تعدادی مصدوم شدند که با حضور پلیس درگیری خاتمه یافت و ۷ نفر از عوامل دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه سوداگران طلای اندریان رفته رفته بیشتر شده و امنیت و محیط زیست روستاهای همجوار را به خطر انداخته است و جاده های تازه تاسیس شده معبر قاچاقچیان سنگهای طلا شده علاوه بر خرابی زیرساختهای جاده ها که با سرعت زیاد رفت آمد می کنند خطرات جانی را در بر گرفته و متاسفانه عده ای هم به جان هم افتاده و جوانان زیادی هم در این سودای وسوسه انگیز با درآمد بادآورده جان خود را از دست داده و خانواده ها را عزادار کرده و بچه ها را یتیم می کنند باید مسئولین هر چه سریعتر جلوی سوداگران طبیعت که حق تمام مردم این سرزمین است گرفته شود تا بیش از این شاهد عزادار شدن خانواده و ... نشویم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
باید تمامی افراد مرتبط با این قضیه از لحاظ سرقت طلای ملی زیر نظر ماموران اطلاعاتی باشند. این درگیری قومی ناشی از گرو کشی و عربده کشی ناشی از مستی غارت طلا بوده است. باید تمامی افراد درگیر در این ماجرا از لحاظ مالی تحت پیگرد باشند.....