معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: امروز در مراسمی به صورت همزمان با سراسر کشور، ۲۰۰ قطعه زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت به ۲۰۰ خانواده در استان واگذار می شود.

محمد حمیدی، ضمن بیان اینکه ۲۰۰ واحد مسکونی برای ۲۰۰ خانوار و هر خانواده، ۲۰۰ متر مربع در قالب طرح جوانی به داوطلبان داده می‌شود، گفت: این زمین‌ها در شهر جدید ایوانکی و به صورت همزمان با سایر نقاط کشور در مراسمی رسمی اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۱۵ خانوار تاکنون در قالب طرح جوانی جمعیت، زمین ۲۰۰ متری رایگان خود را از دولت دریافت کرده‌اند، افزود: این طرح با هدف اعطای زمین به افراد دارای فرزند سوم و بیشتر که فرزند آخر آنها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد، در استان اجرایی می‌شود.

معاون استاندار سمنان اجرای این طرح را در زمره مشوق‌های فرزندآوری دانست و افزود: خانه‌های نهضت ملی مسکن برای کسانی که مشمول قانون جوانی جمعیت شده به صورت ویلایی و حیاط دار خواهد بود.

حمیدی همچنین با بیان اینکه در زمینه اعطای تسهیلات مسکن، طبق مصوبه جدید، تمام بانک‌های عامل موظف به همراهی شدند، ابراز کرد: همراهی همه بانک‌ها سبب تسریع و تسهیل در اعطای وام مسکن به متقاضیان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.