سبز پوشی شاخص کل بورس در آغاز هفته کاری

شاخص کل بورس با افزایش ۹ هزار و ۵۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۹۲ واحدی قرار گرفت.

امروز یکشنبه (۲۶ شهریور) شاخص کل بورس در ابتدای بازار  با رشد ۶۱۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۵۷ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار هم شاخص کل بورس با افزایش ۹ هزار و ۵۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۹۲ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان رسید. شپنا، شبندر و فارس سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و تکاردان، شپنا و  سصف‌ها سه نماد پرتراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵ هزار و ۱۵۴ واحدی روی پله ۷۲۳ هزار و ۱۷۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۲۴۰ میلیارد سهم به ارزش  ۲ هزار و ۷۸۲ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۱۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

میدکو ۲، افران و یاقوت بیشترین ارزش معامله و نماد‌های میدکو ۲، شستا و وپاسار ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۹۰۴، اراد ۹۹۴ و کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان  و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
خب حالا بذارید سهاممون بفروشیم
آخرین اخبار