صحنه قتل دو نفر از کسبه یکی از مجتمع‌های تجاری کرمانشاه که چند روز پیش توسط یکی دیگر از کسبه این مجتمع به قتل رسیده بودند، با حضور قاتل و بازپرس این پرونده بازسازی شد.

امیرحیدر محمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، امروز (۲۶ شهریور) پس از بازسازی صحنه قتل، در جمع خبرنگاران، گفت : ظهر روز پنجشنبه (۲۳ شهریور) حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع جنایت در یکی از مجتمع‌های تجاری محله مسکن کرمانشاه در این محل حاضر شدیم.

وی افزود: پس از حضور در محل، با جسد دو نفر از شهروندان در طبقه دوم این پاساژ مواجه شدیم و قاتل نیز پس از وقوع این جنایت متواری شده بود. 

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان تصریح کرد: بدنبال انجام بررسی‌ها مشخص شد متهم به قتل به دلیل اختلافات صنفی با دو نفر از کسبه همسایه خود درگیر شده و با استفاده از سلاح کلت کمری اقدام به شلیک به طرف آن‌ها کرده و قتل آن‌ها را رقم زده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه قاتل متواری شده بود، عملیات شناسایی و دستگیری او به فوریت در دستور کار قرار گرفت و ظرف مدت ۳۶ ساعت در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور دستگیر و به کرمانشاه منتقل شد.

محمدی با بیان اینکه این متهم به ارتکاب قتل دو نفر اقرار کرده، افزود: امروز (یکشنبه) نیز بازسازی صحنه جرم به منظور تکمیل تحقیقات پرونده در حال انجام است و پس از آن انگیزه متهم برای قتل بررسی می‌شود.

به گفته این مسئول، متهم این پرونده دارای سه عنوان اتهامی شامل مباشرت در پرونده قتل عمدی، حمل و نگهداری سلاح گرم و تظاهر و قدرت نمایی با سلاح گرم است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.