نتیجه صحت‌سنجی مدارک داوطلبان مجلس شورای اسلامی به آنها اعلام می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج بررسی مدارک از طرف مراجع ۶ گانه به وزارت کشور اعلام شده و روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه پیامک برای تمام داوطلبان ارسال می‌شود.

محسن حسین‌میرزایی با بیان اینکه برابر قانون ثبت‌نام غیرحضوری از متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۱۶ تا ۲۲ مرداد انجام شد و ۲۳ مرداد از طریق وزارت کشور مدارک داوطلبان برای صحت‌سنجی در اختیار مراجع ۶ گانه قرار گرفت، افزود: داوطلبان بعد از دریافت پیامک برای آگاهی از وضعیت صحت‌سنجی مدارک خود باید به سامانه وزارت کشور مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: کسانی که تمام مدارک آن‌ها مورد تایید مراجع ۶ گانه قرار گرفته باشد، کد رهگیری دریافت می‌کنند و داوطلبانی که هر کدام از مدارک آنان تایید نشده باشد از تاریخ ۲۷ شهریورماه به مدت یک هفته فرصت اعتراض دارند و بعد از بررسی و رسیدگی، پاسخ اعتراض‌ها از طرف وزارت کشور به شخص داوطلب اعلام می‌شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این مرحله فقط صحت‌سنجی مدارک انجام شده است، گفت: تمام داوطلبانی که کد رهگیری دریافت می‌کنند از تاریخ ۲۷ مهر لغایت سوم آبان‌ماه به مدت یک هفته می‌توانند برای ثبت‌نام نهایی به صورت غیر حضوری اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمام تلاش ما این است که به فضل الهی و با نصب‌العین قرار دادن فرمایش امام راحل و با توجه به چهار راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، انتخاباتی پرشور و نشاط و باشکوه در استان برگزار شود.

حسین‌میرزایی یادآور شد: در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۶۸۲ نفر متقاضی داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کردند که برابر قانون، مدارک آن‌ها از سوی وزارت کشور برای ۶ نهاد شامل ثبت احوال، فراجا، دادستانی کل کشور، وزارت امور خارجه، سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه‌های علمیه ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.