آغاز پویش «جشن عاطفه‌ها» در گیلان

رویداد ملی «جشن عاطفه‌ها» با هدف تأمین نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان کم برخوردار در گیلان آغاز شد.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: رویداد ملی «جشن عاطفه‌ها» برای تأمین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت شامل کیف، کفش، پوشاک و نوشت و افزار برگزار می‌شود.

او ترویج فرهنگ و سنت حسنه نیکوکاری و احسان برای کمک به علم آموزی نوجوانان و جوانان و تأمین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید را از اهداف برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها اعلام کرد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد گیلان، مردم خیّر و نیکوکار استان سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

اهرابی پیش بینی کرد این مبلغ امسال با مشارکت خیران به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

او به نحوه مشارکت مردم نوعدوست و خیّر در این رویداد ملّی اشاره و تصریح کرد: پایگاه‌های نمادین روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه در میدان‌های اصلی شهر برای جمع آوری کمک‌های هم استانی‌های خیّر و نیکوکار برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: مشارکت مردم در پویش «جشن عاطفه‌ها» به صورت غیر حضوری و الکترونیکی هم امکان پذیر است.

اهرابی همچنین با بیان اینکه نمازگزاران نیز می‌توانند در نماز جمعه این هفته در این رویداد ملی شرکت کنند افزود: این پویش هفته اول مهر هم در مدارس گیلان برگزار خواهد شد.

او از آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد امام و ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در گیلان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیّر می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملّی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.