معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین خواستار بررسی دلیل بکارگیری اتباع غیرمجاز در استان شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت:باید دلیل جاذبه سکونت و بکارگیری اتباع غیرمجاز در استان بررسی شود.

علی فولیان در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: یکی از روش‌های پیشگیری در وقوع جرم، انجام کار‌ها بر مبنای جاذبه زدایی است لذا باید دلیل جاذبه سکونت و بکارگیری اتباع غیرمجاز در استان قزوین بررسی شود.

 فولیان افزود: ممنوعیت ورود، تردد و بکارگیری اتباع در قانون وجود دارد، دستگاه‌های اجرایی هم تلاش می‌کنند، اما کافی نیست و باید اقدامات و تدابیر بیشتری اتخاذ کرد.

وی اضافه کرد: یکی از چالش‌های اساسی در استان قزوین همین حضور اتباع غیرمجاز است تا جایی که هر از گاهی مردم قزوین از محلات مختلف در مورد حضور بیش از اندازه این اتباع گله‌مند هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: فرآیند سکونت اتباع غیرمجاز باید مورد نظارت بیشتر قرار گیرد و در ادامه نیز از حضور آنان در نقاط مختلف شهر‌ها جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
باید به هر که کارگر داخلی میگیره امتیاز داده بشه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۳:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
تا کارگر افغانی بیست ساله هست کسی ایرانی40 ساله به کار نمی‌گیرد کارگر افغانی گرفتن یعنی معاف از همه چیز ولی کارگر ایرانی جواز مالیات و ارگانها هم را خبر می‌کنند بهداشت شهرداری پلم چون خودت اعلام میکنی که بیاید کارگر ایرانی دارم باید بیمه شود