طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان آموزش عالی اجرا می‌شود

طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان آموزش عالی با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اجرایی می‌شود.

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، زمینه اجرایی شدن طرح آباد در استان قزوین فراهم شد.

طی این تفاهم‌نامه، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در گام نخست با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین نسبت به شناسایی و نیازسنجی دوره‌های آموزش مهارتی مورد نیاز دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های نظری استان اقدام کرده و در گام بعد، جامعه هدف با گذراندن دوره‌های کوتاه مدت آموزش مهارتی و دریافت مدرک معتبر دانشگاهی برای ورود به بازار اشتغال آماده می‌شوند.

علاوه بر اجرای طرح آباد، بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی دو دانشگاه در تدوین رشته‌های تخصصی، مشارکت در طرح صلاحیت حرفه‌ای و نیز مشارکت دانشجویان نخبه مقطع دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به عنوان مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است.

طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان آموزش عالی (آباد) به ابتکار دانشگاه جامع علمی کاربردی و با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها برای ورود به بازارکار از طریق گذراندن یک یا دو دوره کوتاه مدت آموزش مهارتی تخصصی در محیط کار ارائه شده است که با اجرای موفق آن، خلاء آموزش‌های تخصصی و مهارتی در دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های نظری جبران می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار