مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آمادگی کامل بازرسان این سازمان برای نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خبر داد.

محمد رضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به این که بر این اعتقادیم فضای سرویس مدرسه نیز بخشی از نظام آموزشی را تشکیل می‌دهد، نظارت بر عملکرد خودرو‌های سرویس مدارس یکی از اهداف مهم سازمان تاکسیرانی است و در همین راستا، بازرسان این سازمان برای نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند.

وی یادآور شد: سوار کردن سرنشین اضافه (بیش از ۴ سرنشین برای خودرو‌های سواری و بیش از ۱۰ سرنشین برای خودرو‌های ون)، عدم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی، استعمال سیگار، عدم رعایت حجاب اسلامی، نامناسب بودن وضعیت نظافت خودرو از مصادیق تخلفات احتمالی خودرو‌های سرویس مدارس است که بازرسان سازمان تاکسیرانی در بازدید‌های روزانه چنین مواردی را تحت نظارت دارند و پیمانکارانی که ضوابط و مقررات را رعایت نکنند مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

وثوق نیا گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ تخلفات یاد شده، می‌توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیرو‌های گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ سازمان تاکسیرانی مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار