مقابله با قاچاق سوخت نیازمند عزم جدی

مدیرکل گمرک پرویزخان مقابله با قاچاق سوخت در این مرز راهبردی را نیازمند عزم جدی دانست و گفت : باید از مبادی توزیع این مقابله انجام شود.

قاسم مطلبی مدیرکل گمرک پرویزخان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قصرشیرین با دستور کار (راهکار‌های مقابله با قاچاق سوخت) گفت : گمرک به عنوان رسالت و وظیفه سازمانی خود همواره تلاشی مضاعف برای مبارزه و برخورد با قاچاق سوخت در مرز پرویزخان دارد و بخش مهمی از توان این اداره کل در راستای مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های سوختی در این مرز است.

وی اظهار کرد: حجم مبادلات تجاری در مهمترین مرز راهبردی کشور در صادرات کالا‌های غیر نفتی به عراق بسیار زیاد است و روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع کامیون‌های صادراتی و تانکر‌های سوخت رسان در این مرز تخلیه و بارگیری می‌شوند.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: مبارزه با قاچاق سوخت در این مرز نیازمند عزم جدی و تعامل و همکاری مستمر ارگان‌های مختلف است تا شاهد کاهش اساسی عرضه سوخت در این مرز باشیم.

مطلبی ادامه داد: در مرز‌های تجاری و صادراتی ۲ کشور شرایط خاص خود را دارند از این رو تصمیم‌ها و راهکار‌های مقابله و برخورد با متخلفان باید بر اساس توافق‌های صورت گرفته با مسئولان و همتایان کشور مربوطه باشد و ما در مرز پرویرخان همواره با کسانی که در این مرز تخلفی داشته باشند، برخورد جدی می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.