مدیر اجرایی موسسه آوای توحید گفت:علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین حلقه معرفتی تربت پاک تا ۳۰ شهریور فرصت دارند.

 مدیر اجرایی موسسه آوای توحید با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین حلقه معرفتی تربت پاک در جوار مزار شریف عارفان بزرگ تخت فولاد اصفهان تا ۳۰ شهریور فرصت دارندگفت:  برای ثبت نام در برنامه  به آیدی @ava ۱۲۲ پیام ارسال کنید.


مهدی دهقان افزود: تربت پاک نام یکی از برنامه‌های معنوی و معرفتی موسسه آوای توحید است که در تیر ۱۴۰۲ و با حضور در جوار تربت پاک و شریف عالم و عارف بزرگ علامه حسن زادی آملی شروع شد.


او گفت:این برنامه تحت عنوان سلسله حلقه‌های معرفتی تربت پاک قصد دارد تا در ادامه از طریق زمینه‌سازی و فراهم کردن شرایط حضور مخاطبان بر مزار علما و عرفای بزرگ، شخصیت علمی و عرفانی بزرگان این مرز و بوم را به مخاطبان معرفی کرده و با این عمل اقدام موثری در جهت رشد و گسترش معنویت برای مخاطبان داشته باشد.


مدیر اجرایی موسسه آوای توحید افزود: حلقه‌های معرفتی در بازه زمانی هر دو هفته یکبار بر سر مزار یکی از عارفان و با حضور و سخنرانی استادان حوزه عرفان و معرفت در معرفی و شناساندن شخصیت بزرگان و عارفان برگزار می‌شود.


دهقان گفت: در همین زمینه جلسه چهارم این برنامه در اصفهان و با حضور بر مزار شریف عالمان تخت فولاد ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.