رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از ساماندهی هوشمند مدیریت پسماند‌های عمرانی و ساختمانی در شهر یزد خبر داد.

محمد رضا برزگر رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: سامانه هوشمند مدیریت پسماند‌های عمرانی و ساختمانی به منظور ساماندهی خودرو‌های حفار و حمل پسماند‌های عمرانی و ساختمانی فعال در این زمینه و نظارت دقیق‌تر بر محل‌های تخلیه و ... در حال اجرا است.

او افزود: با توجه به اینکه در فرایند جمع‌آوری پسماند‌های عمرانی و ساختمانی، بعضاً شاهد تخلف خودرو‌های مرتبط به حمل و نقل و تخلیه غیر مجاز اینگونه پسماند‌ها در سطح و حریم شهر بودیم لذا ساماندهی خودرو‌های حفار و پیمانکاران فعال در این زمینه با اجرای سیستم یکپارچه هوشمند مدیریت پسماند‌های عمرانی و ساختمانی به آدرس اینترنتی https://cw.yazd.ir صورت گرفت.

به گفته برزگر: تا کنون هزار و ۱۴۰ خودروی حفار و غیر حفار در سامانه ثبت شده است.

او ادامه داد: این سامانه، شناسایی خودرو‌ها را از طریق شماره پلاک خودرو‌ها و برچسب‌های نصب شده منطبق با پلاک خودرو‌ها انجام داده و خودرو‌های صرفاً مجاز به ورود به مبادی گود تخلیه، مجوز تردد دریافت و تمامی فرایند‌ها قابل ثبت و کنترل است.

برزگر با اشاره به مزایای این طرح گفت: کاهش تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز، حفظ محیط زیست و منظر شهری، ساماندهی خودرو‌های حفار و حمل پسماند‌های عمرانی از جمله مزایای اجرای سامانه هوشمند فوق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.