برگزاری اولین رویداد فناورانه حوزه آجیل و خشکبار در خراسان رضوی

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: رویداد فناورانه حوزه آجیل و خشکبار با هدف جذب ایده‌ها و راهکار‌های فناورانه در جهت رفع نیاز‌های این بخش در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسعود نجفی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: رویداد فناورانه حوزه فرآوری، بسته بندی و ماشین آلات آجیل و خشکبار توسط شرکت شورین و دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی میتواند ظرفیت حداکثری شرکت‌های دانش بنیان را معرفی کند.

او افزود: همچنین استعداد شرکت‌های فناور عضو پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌های مرتبط در سراسر کشور، اساتید این صنعت و پژوهشکده‌ها و مراکز رشد را جهت شناسایی و رفع نیاز‌های صنایع تکمیلی و تبدیلی ایجاد کنند.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی ادامه داد: طی برگزاری این رویداد، نیاز‌های شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ توسط مدیران و کارشناسان صنعت آجیل و خشکبار احصا و ارائه می‌شود.

نجفی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان، فناور، استارتاپ ها، محققان و دانشگاهیان فعال در آن حوزه پس از بررسی نیازها، امکان سنجی ساخت و تبیین پیشنهادات لازم برای رفع مشکلات را ارائه می‌دهند.

وی اظهار کرد: صاحبان صنایع و شرکت‌های دانش بنیان ضمن معرفی محصولات، ظرفیت‌ها و خدمات خود امکان مذاکره مستقیم تجاری با یکدیگر را خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.