برگزاری همایش معلمان در آستانه سال تحصیلی جدید

همایش فرهنگیان طالقان در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار شد.

در این همایش که با حضور مهدوی فرماندار طالقان، عظیمی مدیر آموزش و پرورش طالقان، فراغت رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان و همه‌ی عوامل و کارکنان مدارس شهرستان در سالن جلال آل احمد برگزار شد، برلزوم آمادگی هر چه بیشتر فرهنگیان برای شروع سال تحصیلی جدید تاکیید شد.
فرماندار طالقان در این همایش با بیان این که وظیفه‌ی معلمان بسیار خطیر و مهم است، گفت: شما معلمان که در این شغل شبانه روز تلاش می‌کنید و وقت می‌گذارید، نقش مهمی در تعالی جامعه و هویت انسان ساز دارید و کار شما عرصه‌ای از جهاد و دفاع مقدس است.

مهدوی افزود:در هر جامعه‌ای اگر به نظام تعلیم و تربیت اهمیت ویژه داده شود، علاوه بر توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف، آن جامعه و کشور با مشکلات و نا هنحاری‌های کمتری روبرو خواهد شد و وقتی که شما دانش آموزان توانمندی را تربیت میکنید، آن‌ها در آینده، مردان و زنان توانمند و اثرگذار کشورمان خواهند شد.

عظیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هم با توصیف شغل معلمی که دارای شأن و منزلتی خدایی و معنوی هست، از مدیران و معلمان خواست، مدرسه محوری، دین باوری، امید آفرینی، نقش سپاری به دانش آموزان با همکاری و انسجام دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت را سرلوحه‌ی فعالیت هایشان در سال تحصیلی جدید قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه ایران قوی داشته باشیم باید اموزش و پرورش قوی داشته باشیم و برای اینکه آموزش و پرورش قوی داشته باشیم باید مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی نیز مستلزم همت والای همه‌ی مدیران، معلمان و کارکنان مدارس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.