آتش سوزی کارگاه چوب بری در شیراز + تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش سوزی کارگاه چوب بری در بلوار مدرس شیراز مهار شد.

هادی عیدی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به وقوع حریق کارگاه چوب بری در بلوار مدرس، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۲، ۱۹ و ۹ به همراه ۴ خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین و ۱۶ آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.

او ادامه داد: در این حادثه، سوله ۲۰۰ متری کارگاه چوب و ام دی اف دچار آتش سوزی شده بود.

عیدی پور با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه‌ها و سوله‌های اطراف مهار شد، گفت: این آتش در یک سوله ۲۰۰ متر مربعی با کاربری تولید تخت، کمد و میز رخ داده بود و به علت مملو بودن کارگاه از سازه‌های چوبی به سرعت گسترش و در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود.

 این مقام مسئول افزود: به دلیل حساسیت عملیات، همزمان با انجام عملیات تهویه، آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پرفشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با تلاش بی‌وقفه آتش نشانان و اجرای عملیات جدا سازی و خنک کردن توانستند آتش را مهار و خاموش کنند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: پس از باز شدن درِ کارگاه، یک نفر در یکی از اتاق‌های سوله گرفتار شده بود که سریعا توسط نیرو‌های عملیاتی به محل ایمن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

او بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار