عسکری گفت: با توجه به پیشرفت مناسب عملیات اجرایی شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج در آینده نزدیک شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن خواهیم بود.

فرماندار سنندج در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان صورت گرفتف اظهار داشت: بسیاری از واحد‌های صنعتی در سطح شهرستان در سوله‌های استیجاری و در مکان‌های غیرصنعتی در حال تولید هستند که با بهره‌برداری از این شهرک مشکل این واحد‌ها حل می‌شود.

حسن عسکری میزان پیشرفت فیزیکی شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج در سال‌های اخیر را خوب ارزیابی کرد و افزود: در سال‌های گذشته این شهرک با انبوهی مشکلات و معارض رها شده بود که با پیگیری‌های انجام شده و تاکید استاندار محترم این مشکلات بر طرف شده و در آبنده نزدیک شاهد راه اندازی واحد‌های صنعتی خواهیم بود که اشتغال زایی چشم‌گیری خواهد داشت.

او جاده اصلی دسترسی و تامین آب از مهمترین مشکلات این شهرک صنعتی عنوان کرد و گفت: با توجه به پیشرفت ٩٧ درصدی جاده دسترسی و تامین آب این شهرک چند واحد تولیدی که سوله و شرایط تولید آن‌ها آماده شده است به بهره‌برداری می‌رسند.

عسکری از تخصیص اعتبار ۴ میلبارد و ۵٠٠ میلیون تومانی در سال گذشته برای این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: در کمبته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری نیز ٧ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات اجرایی ابن شهرک در نظر گرفته شده که با تخصص آن شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

فرماندار سنندج در پایان بر انجام مطالعات توسط مشاور ذیصلاح برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب با در نظر گرفتن فاز ٢ شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج تاکید کرد.

برچسب ها: شهرک صنعتی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.