استاندار سمنان:

مدیران مدارس از ظرفیت اولیای دانش آموزان برای رسیدگی به امور استفاده کنند

هاشمی گفت : مدیران مدارس از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اولیای دانش آموزان برای رسیدگی به امور آموزشی و پرورشی در مدارس بهره مند شوند .

هاشمی استاندار سمنان در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان گفت:تلاش برای ایجاد آرامش و امنیت در مدارس و توجه به مسائل آموزشی و پرورشی مهمترین اولویت است.

استاندار مسائل و مشکلات سال تحصیلی گذشته را یادآور شد و افزود: دشمنان نظام همه امکانات خود را برای ایجاد ناامنی و بر هم زدن آرامش در بخش‌های مختلف جامعه از جمله مدارس به کار گرفتند که با مدیریت درست و هوشیاری، تلاش دشمنان ناکام ماند.

هاشمی بر توجه به تامین نیروی انسانی ، ارتباط با اولیا دانش آموزان و ائمه جمعه و فرهنگ سازی درباره حجاب عفاف در مدارس تاکید کرد.

استاندار همچنین با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان حق قطع انشعاب آب، برق، گاز و تلفن مراکز آموزشی را به دلیل بدهی ندارند؛ از مدیران مراکز آموزشی استان خواست تا نسبت به پرداخت بدهکاری مدارس اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان هم در این نشست گفت:ظرفیت سازی تشکل‌ها یکی از راهبرد‌های مهم در آموزش و پرورش است.

وزیری، نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزش و پرورش را مهم و اساسی بیان کرد و افزود: ارتباط و تعامل و افزایش رضایتمندی اولیای دانش آموزان برای پیشبرد امر تحصیلی در الویت برنامه‌های آموزش و پرورش است.

در این نشست مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان مسائل و مشکلات و برنامه‌های سال تحصیلی جدید را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.