در این همایش که سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه به همت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان و با حضور مسئولان و کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان اعم از فرمانداری‌ها، ادارات کل شمال و جنوب استان، شهردای‌ها، بانک‌ها و دانشگاه‌ها برگزار شد، موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

روح‌الله الرضا نعمت‌الهی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان در این همایش با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت مردمی، از تلاش‌های همکاران حوزه حقوقی و سایر حوزه‌ها که در این امر نقش موثری داشته‌اند، قدردانی کرد.

او به اهمیت و حساسیت بالای حوزه امور حقوقی در آگاه سازی مدیران، کارکنان و ارباب رجوعان سازمان اشاره کرد و افزود: امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی باید به صورت فعال و پیشگیرانه عمل و در صورت لزوم اقدام قضایی کنند.

نعمت‌الهی با اعلام تشکیل هیئت بازرسی و کمیته حقوقی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر تبیین خدمات دولت، مشارکت حداکثری، امانتداری و صیانت از انتخاب مردم و عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی کارگزاران دولتی تاکید کرد.

در ادامه این همایش مشاور استاندار کرمان در امور حقوقی، کارشناس حقوقی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری و وکیل استانداری کرمان نیز مباحث تخصصی این حوزه را ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار