نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در آستانه ماه مهر افزایش نمی‌یابد

با توجه به بازگشایی مدارس کرایه تاکسی و اتوبوس‌ها در شهرکرد هیچگونه افزایشی ندارد و بر اساس نرخ کرایه قبلی است.

مهرداد میرزاییان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با اشاره به عدم افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در آستانه ماه مهر گفت: با توجه به بازگشایی مدارس کرایه تاکسی و اتوبوس‌ها هیچگونه افزایشی ندارد و بر اساس نرخ کرایه قبلی است.

وی افزود: تعرفه خدمات شرکت‌های سرویس مدارس در کارگروه ماه ۱۸ کارشناسی و با حضور مسئولین مصوب و به تمامی شرکت‌های سرویس مدارس، آموزش و پرورش و مدارس ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید


میرزاییان اضافه کرد: تمامی شرکت‌های سرویس مدارس موظفند نرخ‌نامه را در اختیار اولیا قرار دهند و درصورت مشاهده تخلف یا شکایت از سوی شهروندان در نرخ‌های دریافت شده کمیته تخلفات و کمیته انضباطی که متشکل از نمایندگانی از وزارت کشور، شورای شهر، شهرداری و نمایندگان تاکسی‌ها هستند و کمیته تشکیل و با حضور شاکی رای ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این سازمان موظف است نقص فنی اتوبوس‌ها را رفع کند که در این راستا به بخش خصوصی اجازه تعمیرات داده شده است که علت کمبود اتوبوس در این مدت در سطح شهر به دلیل تعمیرات ناوگان بوده است.

میرزاییان با بیان اینکه تجهیز تاکسی‌ها به کارت‌خوان به رانندگان ابلاغ شده است، تاکید کرد: تمدید پروانه فعالیت منوط به استفاده از این دستگاه است، اما مشکلی در این زمینه وجود دارد با توجه به کم بودن تراکنش‌ها همکاری لازم از سوی بانک برای کارتخوان صورت نمی‌گیرد، که پیگیری‌ها برای رفع این مشکل درحال انجام می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار