افتتاحیه جایزه مصطفی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

اصفهان ششم مهر ماه همزمان با افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) میزبان رئیس جمهور است.

استاندار اصفهان در یکصد و سی و یکمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: در مهرماه سال جاری چند رویداد معتبر در اصفهان برگزار می‌شود که مهمترین رویداد از لحاظ ملی و بین‌المللی جایزه مصطفی (ص) است.

سید رضا مرتضوی افزود: با پیگیری مدیریت استان در سال گذشته، میزبانی این جایزه بین‌المللی به اصفهان واگذار شد و درصدد هستیم تا دبیرخانه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) در استان مستقر بماند.

او یکی از اصلی‌ترین راهبرد‌های توسعه استان را حرکت در راستای «توسعه اقتصاد دانش بنیان» دانست و عنوان کرد: باید پیوند عمیقی میان استان و حوزه‌های فناوری و تکنولوژی برقرار و مسیر اصلی سرمایه‌گذاری استان هموار شود.

استاندار اصفهان افزود: اصفهان باید پایگاه مؤثر و مهمی برای نخبگان علمی، ملی و بین‌المللی قلمداد شود و برای تحقق این مهم گام نخست در جریان جایزه مصطفی (ص) رقم خواهد خورد که اصفهان میزبان ۱۵۰ دانشمند معتبر و برتر جهان اسلام می‌شود.

مرتضوی گفت: در تلاش هستیم افتتاحیه این آئین با حضور رییس جمهور برگزار شود و در جریان این جایزه برنامه‌های متعددی با حضور دانشمندان برتر جهان اسلام در حوزه علم و فناوری در اصفهان برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: بسترسازی برای حضور فعالان اقتصادی استان در جریان جایزه مصطفی (ص) و ایجاد ارتباط با نخبگان علمی جهان اسلام از سوی اتاق بازرگانی با جدیت دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار