معرفی سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان معرفی شد .

پیش از ظهر امروز سعید شاهرخی  به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان معرفی شد .

جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در این آیین گفت: احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی در اماکن گردشگری یکی از خدمات زیر ساختی است که در حال انجام قرار دارد که معضل نبود خدمات مناسب و سرویس بهداشتی در مناطق گردشگری را رفع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: استان کرمان باید اعتبارات حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را جذب کند و باید با تدبیر و تلاش کار‌های شاخص در استان حاج قاسم سلیمانی انجام دهید.

واحدی با بیان اینکه در انتصاب مدیران از افراد با انگیزه و با سابقه استفاده می‌کنیم.

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز در مراسم معارفه خود گفت: تعداد فراوان آثار ثبت جهانی در کرمان نشان می‌دهد که این استان در ترسیم تاریخ جهان نقش داشته است.

شاهرخی افزود: از کار‌های موفق الگوبرداری خواهیم کرد و گردشگری پدیده‌ای هدفمند است که با گستردگی که دارد می‌تواند به همبستگی اجتماعی کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان در حوزه میراث فرهنگی بسیار برخوردار است و تنوع و گستردگی زیادی دارد و اتاق فکری را تشکیل خواهیم داد تا نواقص و معایب را شناسایی و در راستای رفع آن‌ها گام برداریم.

 علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: در حوزه میراث فرهنگی اعتبارات استانی رشد قابل توجهی در سال‌های اخیر داشته است و کمک خواهیم کرد که بهتر هم شود.

وی با ابراز رضایت از فعالیت‌های مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار داشت: حوزه مدیریتی استان با مدیرکل جدید میراث فرهنگی همکاری لازم را خواهد کرد.

در این آیین از زحمات پنج ساله فعالی مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان کرمان نیز تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار