پیگیری آخرین وضعیت استانداردسازی استخر شنای دانشگاه شهرکرد، تذکر به مراکز توانبخشی بهزیستی و تاکید بر رعایت منشور حقوق بیماران از مهمترین خبر‌های حوزه قضایی چهارمحال و بختیاری است.

 

به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان، دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری در دیدار با رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به توجه ویژه به سلامت و رفاه دانشجویان در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: مسوولان دانشگاه هرچه سریعتر نسبت به رفع نواقص و استانداردسازی استخر دانشگاه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


سید نصرالدین صالحی افزود: افزایش همکاری دوسویه دانشگاه و دستگاه قضایی عامل مهمی در پیشبرد اهداف ۲ مجموعه در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی خواهان برنامه‌ریزی برای افزایش همکاری‌های بین دستگاهی شد.

تذکر به مرکز نگهداری تحت نظارت سازمان بهزیستی

قاضی دادسرای شهرکرد گفت: در راستای پیگیری اهداف کارگروه بانوان، اطفال و خانواده دادسرای مرکز استان، رییس و اعضای کارگروه از مرکز شیرخوارگاه تحت نظارت اداره بهزیستی بازدید کردند که با توجه به رعایت نکردن برخی الزامات ایمنی و همچنین عملکرد نامطلوب در دیگر وظایف، مدیر مجموعه تذکر گرفت و مسوولان مرکز ملزم به رعایت ضوابط مربوطه شدند.

رعایت منشور حقوق بیمار در مراکز درمانی الزامی است

قاضی دادسرای شهرکرد و اعضای کارگروه بانوان، اطفال و خانواده دادسرای مرکز استان از بخش‌های زنان و اطفال یکی از مراکز درمانی شهرکرد بازدید کردند.

خانم محمدزمانی افزود: ارزیابی شاخص‌های علمی و فنی مرکز درمانی مطلوب بود، اما نحوه رفتار با بیماران باید مطابق منشور حقوق بیمار باشد و ارتقاء یابد.

رییس کارگروه بانوان، اطفال و خانواده دادسرای مرکز استان افزو: در بازرسی‌های سرزده از مراکز درمانی و تکمیل پرسشنامه‌های آماده شده، میزان رضایت‌مندی بیماران و همراهان آنان سنجیده و در اختیار مراجع قصایی قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار