۵ هزار بسته نوشت‌افزار به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی در حال توزیع است.

 

موسوی‌نژاد مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند استان گفت: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و سایر ملزومات دانش آموزی هر یک به ارزش هفت میلیون ریال است.

او با بیان اینکه در مجموع ۳۵ میلیارد ریال برای خرید این بسته‌ها هزینه شده‌ که از سوی ۱۹۰ گروه جهادی در قالب طرح مشق احسان بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود، افزود: این دانش آموزان به وسیله گروه‌های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم‌برخوردار هدف‌گذاری شده‌ است.

موسوی‌نژاد بیان کرد: این بسته‌ها به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و با مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین، مساجد و گروه‌های عدالت آموزشی تهیه شده‌ است.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی از کمک بیش از ۲۰ میلیون تومانی از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو در استان خبر داد و عنوان کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد از خانواده‌هایی که صاحب فرزند سه قلو به بالا می‌شوند، حمایت می‌کند.

او ادامه داد: این حمایت‌ها شامل هدیه نقدی بلاعوض به مادر به مبلغ یک میلیون تومان به ازای هر فرزند، بسته لبخند مادری به ازای هر فرزند که شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا ۲ سالگی است و بیش از پنج میلیون تومان ارزش دارد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: همچنین تأمین پوشک نوزادان تا ۶ ماه به ازای هر فرزند ۲۴ بسته پوشک از سوی این بنیاد انجام می‌شود.

او اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه ثبت‌نام حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو به بالا به نشانی اینترنتی iranejavan.۱۵۴۲.ir متقاضیان واجد شرایط می‌توانند اطلاعات و مدارک مورد نیاز خود را در این سامانه بارگذاری تا توسط بنیاد مورد بررسی قرار گیرد و در صورت احراز شرایط موارد فوق به آن‌ها تخصیص یابد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه خانواده‌هایی که از اول فروردین ۱۴۰۲ صاحب فرزند سه قلو به بالا شده‌اند، مشمول این طرح هستند، گفت: از پارسال تاکنون از ۵ خانواده سه قلو به بالای استان در این خصوص حمایت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.