استفاده از هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامی تاثیرگذار است

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: استفاده از هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامی تأثیرگذار بوده و نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کرده است.

محمدعلی عالیانی پیش از ظهر پنجشنبه در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا با بیان اینکه باید از ظرفیت هنرهای تجسمی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم، گفت: استفاده از هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامی ارزشمند و تأثیرگذار بوده و نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای استفاده از هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های دوران دفاع مقدس تاکیداتی دارند که ما نیز به عنوان متولیان فرهنگ در جامعه باید نسبت به اجرای این مهم اهتمام داشته باشیم و جهادی پای کار باشیم و در این زمینه فعالیت کنیم.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به تهدیدات انقلاب اسلامی از سوی دشمنان اشاره و تصریح کرد: دشمنان به خیال خام خود از طرق مختلف دائماً در تلاش هستند تا انقلاب را دچار مشکل و جامعه را تغییر دهند، به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی شهدا مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی هستند و دشمنان باید بدانند تا یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور جاری هست هیچ اقدامی نمی‌توانند بکنند.

وی شهدا را تمدن ساز و محور وحدت و هم دلی ملت ایران دانست و افزود: باید به سمت و سویی حرکت کنیم تا جهاد و مقاومت شهدا و ایثارگران در قالب هنرهای تجسمی به جامعه ارائه شود، ما باید کاری کنیم تا حماسه آفرینی‌ها شهدا و ایثارگران به دست فراموشی سپرده نشود. دوران هشت ساله دفاع مقدس یک توطئه همه جانبه از سوی دشمنان بود که با ایثارگری فرزندان این سرزمین نقش برآب و خنثی شد.

عالیانی تاکید کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند این انقلاب معجزه بود و تکلیف امروز ما حمایت تلاش برای حفظ و تداوم آن تا ظهور امام زمان (عج) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.